- Модель: 2021 PAN AMERICA™ SPECIAL
Доступні варіанти
В наявності!
Мотоцикл Pan America™ 1250 SPECIAL
Колір - Baja Orange/Stone Washed Pearl White
Ми називаємо її "Special" не без причини.
Покликана конкурувати з найкращими в сегменті байками класу адвенчер модель 1250 Special оснащена преміальними функціями:
Активна передня та задня підвіска з контролем навантаження на транспортний засіб
Система контролю тиску в шинах (TPMS)
Центральна підніжка
Багатопозиційна педаль заднього гальма
Захисна решітка
Алюмінієвий захист двигуна
Фірмова адаптивна фара Daymaker™
Вітрові щитки для рук
Рукоятки керма з підігрівом
Рульовий демпфер
Адаптивна висота їзди
Безкамерні спицьовані колеса
Абсолютно новий двигун Revolution™ Max 1250. Це нова епоха у столітній історії легендарних двигунів V-Twin. Revolution™ Max – силовий агрегат потужністю 152 л. с. з рідинним охолодженням, великим крутним моментом забезпечує максимальну керованість. Двигун Revolution™ Max 1250 – структурний компонент шасі мотоцикла, що дозволяє обійтись без традиційної рами. За рахунок цього загальна вага значно знижується, а керованість мотоцикла помітно краща. Система газорозподілу (DOHC) сприяють підвищенню максимальної потужності, а система зміни фаз газорозподілу (VVT) розширює діапазон потужності та покращує управління крутним моментом.
Адаптивна підвіска вперше застосовується у Pan America 1250 Special. Ця опція дозволяє впевнено почуватися за рахунок зменшення висоти посадки після зупинки. При цьому на швидкості постійно підтримується оптимальна висота підвіски шляхом регулювання попереднього натягу з урахуванням ваги, що безперервно вимірювається. Передні амортизатори Showa™ BFF™ з ходом 191 мм та задній амортизатор Coil-over BFRC™ з електронним керуванням попереднього натягу та напівактивним демпфуванням. Задня підвіска оснащена системою тяг, що з'єднує амортизатор, маятник та раму та забезпечує поступальний характер її ходу. З метою підтримки потрібного рівня комфорту ця система реагує на положення підвіски, швидкість мотоцикла, вертикальне прискорення, кут крену та кутову жорсткість, дросельну заслінку, вхідні сигнали гальм та обраний режим їзди. Існує п'ять попередньо запрограмованих профілів, кожен із яких належить до певного режиму їзди.
- Комфортний: м'якіша підвіска, що захищає водія від нерівностей на дорозі.
- Збалансований: баланс між комфортом та керованістю під час поїздки, що дозволяє їздити як завгодно.
- Спортивний: максимальна керованість під час поїздки із підвищеними коефіцієнтами демпфування.
- Позашляховий м'який: початкове демпфування знижується, щоб підвіска стала податливішою і краще справлялася з великими перешкодами, а віддача була меншою. Профіль ідеально підходить для нерівних ґрунтових доріг, а також кам'янистого рельєфу.
- Позашляховий жорсткий: початкове демпфування збільшується, коли планується їздити агресивно з максимальною або коли не хочеться, щоб тіло сильно розгойдувалося. Профіль ідеально підходить для м'якого/глинистого рельєфу.
Конструкція Pan America™ поєднує весь досвід H-D у категорії. Вона дозволяє підтримувати високу швидкість та керованість навіть у разі граничного об'єму багажу та максимальної ваги. Удосконалена, функціональна та інтуїтивно-зрозуміла модель Pan America™ – це мотоцикл, що зберігає керованість та впевненість навіть тоді, коли ви газуєте на повну.
Дизайнери та інженери H-D втілили в життя образ, натхненний практичністю та духом класичних американських позашляховиків. Брутальна модель Pan America виділяється на тлі одноманітних мотоциклів. Її форма визначається функціональним призначенням, а унікальне обличчя характерне для Harley-Davidson. Моделі Pan America 1250 оснащені новітніми технологіями: шестиосним інерційним вимірювальним блоком (IMU), режимами їзди, що налаштовуються, підтримкою Bluetooth і функціями навігації по карті переміщення на сенсорному дисплеї розміром 173 мм.
Удосконалена адаптивна фара Daymaker™ за допомогою інерційного вимірювального блоку (IMU) та системи ABS, що визначає кут крену мотоцикла, ця система автоматично висвітлює кути . Це дозволяє розглянути ті ділянки дороги, які можуть бути погано помітні при використанні світлодіодної фари без такої технології.
- З кожного боку, прямо над основною фарою Daymaker™ розташовуються три світлодіодні елементи.
- Адаптивні фари послідовно включаються виходячи з кута крену мотоцикла: 8 градусів, 15 градусів та 23 градуси.
- Замість простого включення та вимикання струму на адаптивні елементи подається напруга, що поступово зростає. Тому додаткове освітлення спрацьовує послідовно та непомітно.
Відмінності PAN AMERICA™ від PAN AMERICA™ SPECIAL LCD+ARH
PAN AMERICA™ | PAN AMERICA™ SPECIAL LCD+ARH | |
Суха вага | 228.20 кг | 242.00 кг |
Споряджена вага | 242,22 кг | 255.80 кг |
Передня вилка | Вилка перевернутого типу 47 мм з регулюванням стиснення, відбою та попереднього натягу пружини. Потрійні фіксатори вилки. | Вилка перевернутого типу 47 мм з електронним регулюванням управління демпфування. Потрійні фіксатори вилки. |
Задній моноамортизатор | Комбінований моноамортизатор на підвісці важеля з можливістю регулювання стиснення, відбою та гідравлічного попереднього навантаження пружини | Моноамортизатор на підвісці важеля з автоматичним електронним контролем попереднього натягу і напівактивним демпфуванням стиснення і відбою |
Колісні диски | Диски з литого алюмінію, матові чорні. | Спицьовані диски з без камерною технологією з анодованого алюмінію |
Світло | Фара головного світла, LED | Фара головного світла LED, додаткова адаптивна фара |
Контрольні прилади | TFT-дисплей з видимою областю 6,8 дюймів, спідометром, одометром, тахометром, відомостями про передачу, поїздку та рівень палива, годинником, круїз-контролем, температурою навколишнього середовища, оповіщеннями про низьку температуру, опущену бічну підніжку, попередження про занесення та запас ходу з підтримкою Bluetooth з телефоном для доступу до телефонних дзвінків, музики, навігації (ТІЛЬКИ додаток H-D) | TFT-дисплей з видимою областю 6,8 дюймів, спідометром, одометром, тахометром, відомостями про передачу, поїздку та рівень палива, годинником, круїз-контролем, температурою навколишнього середовища, оповіщеннями про низьку температуру, опущену бічну підніжку, попередження про занесення та запас ходу з підтримкою Bluetooth з телефоном для доступу до телефонних дзвінків, музики, навігації (ТІЛЬКИ додаток H-D) |
Розміри | |
Виліт вилки | 108 мм |
Споряджена маса | 258 кг |
Суха маса | 242 кг |
Шини, тип | H-D®/Michelin® Scorcher® "Adventure" з радіальним кордом |
Довжина | 2665 мм |
Місткість паливного бака | 21,2 л |
Дорожній просвіт | 175 мм |
Висота по сидінню без навантаження | 850 мм |
Кут нахилу кермової колонки (град) | 25 |
Колісна база | 1580 мм |
Передня шина, характеристики | 120/70R19 60V |
Задня шина, характеристики | 170/60R17 72V |
Двигун | |
Двигун | Revolution™ Max 1250 |
Діаметр циліндра | 105 мм |
Хід поршня | 72 мм |
Ступінь стиснення | 13,0:1 |
Паливна система | Електронна система послідовного впорскування палива (ESPFI) |
Система випуску | Система випуску 2 в 1 у 1, вихлопний патрубок з каталізатором |
Об `єм | 1252 куб. см |
Привід | |
Первинна передача | Привід передавальне число 49/89 |
Загальне передатне число на 1 передачу | 13.11 |
Загальне передатне число на 2 передачу | 9.687 |
Загальне передатне число на 3 передачу | 7.509 |
Загальне передатне число на 4 передачу | 6.057 |
Загальне передатне число на 5 передачу | 5.08 |
Робочі характеристики | |
Спосіб перевірки крутного моменту двигуна | EC 134/2014 |
Крутний момент двигуна | 128 Нм/6750об |
Потужність к.с. | 152 к.с. / x112 кВт при @ 8750 об/хв |
Угол крена, вправо (град) | 42 |
Кут крену, вліво (град) | 42 |
Спосіб перевірки витрати пального | Директива EU 134/2014 |
Витрати палива | 5.5 л./100 км |
Спосіб перевірки викиду CO | EU 134/2014 |
Викид CO | 129 г/км СО2 |
Шасі | |
Задні амортизатори | Монамортизатор, що встановлюється на тягу, з автоматичним електронним керуванням попереднім натягом, а також напівактивним демпфуванням стиснення і відбою |
Передня вилка | Перевернута вилка 47 мм з електронним регулюванням управління напівактивного демпфування. Потрійні фіксатори алюмінієвої вилки. |
Переднє колесо | Алюмінієвий сплав, з матово-чорним покриттям |
Заднє колесо | Алюмінієвий сплав, з матово-чорним покриттям |
Гальмо, тип супорта | Переднє: моноблочний 4-поршневий супорт з радіальним кріпленням Заднє: плаваючий однопоршневий супорт |
Електрика | |
Світло, індикатори | Світлодіодні покажчики повороту кулеподібної форми. |
Контрольні прилади | TFT-дисплей з видимою областю 6,8 дюймів, спідометром, одометром, тахометром, відомостями про передачу, поїздку та рівень палива, годинами, круїз-контролем, оповіщеннями про низьку температуру, опущену бічній підніжці, перекидання та запас ходу з підтримкою телефоном для доступу до телефонних дзвінків, музики, навігації (ТІЛЬКИ додаток H-D) |
Інформаційно-розважальна система | |
Інформаційний екран транспортного засобу | 173 мм, Сенсорний кольоровий TFT-дисплей |
BLUETOOTH | ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ В РЕЖИМІ HANDS FREE — ЧЕРЕЗ BLUETOOTH-З'ЄДНАННЯ |